
Amb un temps de 15 hores i 9 minuts, el nostre soci Jordi Andreu ha quedat segon de la seva categoria, entre 55 i 65 anys, a la ultra trail d’aquest cap de setmana a Prades, inscrit i lluint els nostres colors. N’estem molt orgullosos de la seva experiència personal i l’aplaudim, de tot cor.
El recorregut de 86 kilòmetres i 4200 de desnivell el destaca com a bo, perquè bons son els nostres camins, rius i paisatges.
L’organització, correcte, tot i errades en la sensibilitat exigible als participants i manca de sensibilitat pel territori i el seu idioma.
A l’AAMP promovem el senderisme, sense competició (les Muntanyes de Prades no són una pista d’atletisme), cuidem els participants, estem arrelats i estimem el territori. Lluny de les empreses ultres trails.
Felicitem des d’aquí també a l’amic Francesc Felip, de l’AEC Reus, guanyador de la categoria +65.









