Associació d'Amics de les Muntanyes de Prades

Us adjuntem algunes fotografies, poc més de 30, mínimament representatives de l’activitat excursionista de l’Associació d’Amics de les Muntanyes de Prades. Sempre respectant els protocols i requeriments exigits per la pandèmia i les autoritats hem estat capaços de donar continuïtat a l’activitat:

  • Hem fet excursions per la nostra comarca, a les comarques veïnes o als municipis de residencia (i fronterers); sempre segons les àrees de confinament.
  • Hem fet cims.
  • Hem fet manteniment I senyalització de camins I senders.
  • Hem obert nous camins.
  • Hem organitzat la X Almogàver. Netejat el recorregut I senyalitzat (I net I recollit just a l’acabar la prova).
  • Hem sortit a les revistes (VERTEX).
  • Hem entrat a les entranyes de la terra i solcat els avencs i avencots.

Tot això ha suposat la mobilització de prop de 60 persones, fonamentalment socis de l’entitat però també amics.

Hem rebut la visita de l’staff de la FEEC, des del President i Vicepresident, passant pel Director de l’àrea tècnica i els comitès de seguretat i tècnic.

Hem disfrutat de bon temps i bons paisatges i, sobre tot, de bona companyia I alguns bons àpats.

I també hem participat de les activitats culturals de l’Entitat: presentació i distribució de l’Opuscle sobre l’avellana de muntanya i la conferencia sobre els maquis de les muntanyes de Prades pronunciada a Vilaplana pel Dr. Lluís Colomés.