El dissabte 27 de juliol a Mont-ral vam gaudir d’una tarda i nit memorables. L’espai poètic va tenir el nombrós públic, en aquell primer moment de la tarda ja superàvem les 100 persones, en silenci i embadalits. Els versos de Joan Margarit en la veu i les notes d’Antònia Farré Sanfeliu, Jaume Salvat i Abril Oliveres van ressonar contundents amb les veritats com a punys però tendres alhora amb els mots ben triats. El versos de José Agustín Goytisolo ben orquestrats amb la veu i la cançó de Ramón García Mateos i Pepe Jiménez i les notes harmòniques i flamenques, sovint, de l’Eduardo Sánchez.

Les actuacions, després, de Mar Pujol i Ferran Palau van arrodonir de poesia i cançó la tarda plàcida, silenciosa, fresqueta, amb llums de capvespre d’estiu sobre la capçalera del Glorieta.

Mar Pujol va repassar les noves cançons del seu primer llarga durada. Va acabar el concert amb una versió de la Maria del Mar Bonet. A continuació Ferran Palau amb tota la banda al complet va interpretar les seves últimes cançons del disc “Plora aquí” i va acabar amb gransa clàssics.

I per acabar un sopar d’amistat i companyonia a la fresca de la plaça i amb la música de la Dijeiluna

L’èxit compensa l’esforç dels organitzadors. Desenes de socis i voluntaris van tenir cura de que la tarda i nit fos rodona. Tot el meu reconeixement per ells.

 

A continuació podeu veure una galeria de fotografies i vídeos