
La nostra sòcia Mònica Tondo i el seu gos “Turró” han quedat campions del Circuit Català Popular de Canicròs en categoria Màster femení, amb gos +15 kgs.
I el nostre soci Josep M. Alentorn ha quedat primer per equips, amb la “Breina”, també en la categoria Màster.
Moltes Felicitats!
ULTIMA PROVA DEL CCPC a Caldes de Malavella.
El terreny estava fatal, havia plogut tota la setmana i el dissabte hi va tornar. Per tot el circuit fang fins els turmells. Hi van haver 3 accidentats, un d'ells es va trencar l’húmer. I a sobre el dissabte era la nocturna. La Mònica va quedar 3ª. El Diumenge a la diürna la Mònica va fer 4ª perquè va anar a ritme conservador per no prendre mal i assegurar els punts. Al final ha quedat 1ª de la General de la seva categoria. El premi a tota una temporada d'esforç.
El Josep M., per baixa mèdica no ha pogut participar, tot i això, també va fer podi amb l'equip amb el que participava (Xuxurr@s) que va acabar primers per equips.
Aquesta competició l'organitza el CCPC (Circuit Català Popular de Canicròs). La majoria de les curses son a les províncies de Girona i Barcelona, un parell a Tarragona i una a Lleida. La competició esta dividida per Categories.
Les categories al Canicròs son:
Junior
Sènior
Veterà
Màster
i gossos de menys de 15 Kg
i aquestes categories amb masculí i femení.
La Mònica i jo competim amb categoria Màsters, que son els que tenen mes de 50 anys. Tenint en compte que en tenim mes de 60 això és complicat doncs ens enfrontem a persones amb 10 i 11 anys menys que nosaltres. La Mònica aquest any, de les 10 curses que han hagut fins ara (en queda una doble per acabar a Caldes de Malavella) a fet podi a totes menys a una, sempre entre segona i tercera classificada. Jo al circuit cap podi enguany. Sols al canicròs de Reus, que aquest any estava fora del circuit que vaig fer 1er.
Les curses d'enguany han estat per aquest ordre:
Cantonigròs-L'Esquirol
El Figaró
Bonmatí
Creixell
Montornès del Vallés
Olot
Vidreres
Bellvís
La Cellera de Ter
Massanes
i falta Caldes de Malavella.
Per últim, a la classificació general per categories. La Mònica va segona i si no faltem a l'ultima cursa, que en son dos (nocturna el dissabte i diürna el diumenge) ella te el segon lloc de la general garantit.









